الأربعاء، 25 فبراير 2009

Zahra



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اليوم ناتي بي موضوع جديد جدا وشيق للغايه والكلام عن احد بنات الكامفروج وهي احد بنات رومات الادلت وهي الانسه زهره

رومانسيه انا عن نفسي اشك في حكايه انسه نقول مدام او مطلقه ..... هسيب حريه الاختيار لكل شخص يقرا الموضوع موضوعأ

اليوم هو عن اسلوب هذا الفتاه في البرنامج فاتحه تدعي نفسها بي الجمال الباهر والصوت الحنون المدعم بي الخفه الرقيه الذي ياثر

شهوات الشباب انما بتدعي نفسها انها سوريا عايشه في

اسبانيا انما للاسف شكلها مخرجتش من بيت ابوها لنها لو خرجت من بيت ابوها توه

الصراحه نفسي احكي كل قصه بي نفس مفتوحه انما دي عايزه كتاب مش هيفكي حبر يكتب في الكتاب لني الي ينفع لكتابه عن زهره

رومانسيه هو حبر الشهوه هههههههههههههههه طبعا كلكم فاهمين قصدي اه منكم بس نفسي اعرف انتم ليه دائما بتحبه تسمعه

الصوت مش تشوفه الصوره سحبانه ماسخر لنا هذا قرد متنكر في صوره انسانه رومانسيه الناس اللي ارتبط بيهم لاء حصر لهم يتعبر

نص برنامج الكامفروج ارتباط بزهره لاء مش نص البرنامج ده كله بواضحي البرنامج بمقامين حواليه علي المرعي لفرق التوقيت بس

اللي كانه ظهرين في الصوره تالته او اربعه بس اللي اعلانات اتربتطه بيهم مؤمن ادمن كامفروج عرب بعد لم نزل من لونه نفضلته

وعطيته الصابونه وراحت لي ادمن تاني اول مره اشوف واحده بتحب الوان الاخضر بطريقه دي علي ماعتقد انها بتفطر جرجير كل يوم

راحت لكريم جلاكسي ادمن كامفروج عرب والله بقيء انا محتار في امرك ياكريم مش عارف ازي تكون معاك ومع اتنين غيرك في

نفس الوقت بس معلش متزعلش طلما اتعودت ترفع الشعار خليك مستمار واتنمنا ليكم حياه سعيده انت وتبربي معاها عيال مش عيالك

نشكرك علي الاستماع بعد الاطاله ممنوع المشاهده علي هذا الصوره لمرضه القلب والضغط والسكر




السؤال المحير لماذا زهره تجلس بهزه الاوضاع وترسل هذه الصور كا بدايه تعارف بينها وبين كل الشباب

انتظرو معنا باقى صورها وهى ترتدى قمصان نوم وبدلات راقصه واوضاع مخله بالاداب وهذا فى الموضوع القادم عنها قريبا

ولكن الان سوف نطلعكم على تسجيل صوتى لها وهى فى وضع حساس جدا جدا تعالو معنا لتسمعو باذنكم من هى زهره رومانسيه



الواضح من الصوره انها تعبانه جدا لدرجه انها حاطه ايديها عن اخطر مكان بيبوظ اعصاب الشباب ولو تلاحظ معانا

هتلاقيها رافعه رجل ومنزله رجل شكله بياكلها من تحت قوى مش مستحمله تقفل رجليها عليه الا لما تقفله على واحد

ينام فوقها ونكمل باقى البوم صورها

المثير للشهوات



هناك 3 تعليقات:

  1. G_A_M_A_L : ياعم انا عارفها من ايام ماكنت فى عرب
    G_A_M_A_L : وكنت بكلمها خاص
    G_A_M_A_L : وكنا بنتكلم فى السكس وعهد الله كمان
    G_A_M_A_L : بس حظها انى مش بحب التصوير والكلام ده
    G_A_M_A_L : والله يابنى لو اعرف كنت صورت كل حاجه
    G_A_M_A_L : يابنى بقولك كنت بتكلم انا وهى على الخاص
    G_A_M_A_L : ايام ماكنت بقعد فى عرب كتير
    G_A_M_A_L : وعارف كل الادامن والاوبلسات اللى فيها
    G_A_M_A_L : كنت اعرفها هى وكانت بتتحايل عليا اطلع اعمل فقره علشان اخد لون
    G_A_M_A_L : وكل كلامها بالشتيمه وسب الدين وربنا
    G_A_M_A_L : مره جات تقوللى يابنى حرام عليك ماتاخد كسم المايك اعمل اى فقره علشان تاخد لون وتبقى معانا
    G_A_M_A_L : وانا بقولها انا مش بعرف اعمل فقرات
    G_A_M_A_L : احاااااااا
    G_A_M_A_L : كل كلامها شتيمه بقولك
    G_A_M_A_L : ومره دين ام وكسم وكل ام
    G_A_M_A_L : بس انت عارف انا ماليش فى مواضيع البرنتات والكلام ده
    G_A_M_A_L : مش بحب اعمل فضايح لحد
    G_A_M_A_L : بكبر دماغى
    G_A_M_A_L : مش هاستفيد منها بحاجه
    G_A_M_A_L : يخرب بيتك كمان عامل موضوع عن مؤمن
    G_A_M_A_L : ده صاحبى
    G_A_M_A_L : هههههههههه

    ردحذف

ما يلفظ من قول الا لدية رقيب عتيد